berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Keberkesanan dan fungsi brokoli

  • klik: 242
  • Tarikh: 4/23/2020 8:42:52 PM

Brokoli bukan sahaja sayuran yang mempunyai rasa yang agak segar dan unik, tetapi juga merupakan sayuran yang mempunyai kesan farmakologi yang sangat baik.Makan brokoli sangat membantu kesihatan kita dan boleh membawa banyak kesan dan fungsi.

broccoli

  1. Meneatkan buah pinggang dan pati berkhasiat
    Brokoli mempunyai kesan berkhasiat yang sangat baik pada buah pinggang kita. Ia boleh menyuburkan buah pinggang dan menambah intipati. Ia amat berguna untuk orang yang mengalami kekurangan buah pinggang. Jika anda mempunyai kelemahan fizikal, pelupa, tinnitus atau kekurangan yin buah pinggang, makan sedikit brokoli. Penghawa dingin penambahbaikan mempunyai kesan yang sangat unik.Walaupun ia tidak berkesan seperti sesetengah ubat, ia pastinya sangat selamat dan boleh dipercayai.
  2. Ia boleh menguatkan limpa dan perut serta menggalakkan penghadaman
    Dithiolthione adalah bahan unik dalam brokoli. Bahan ini adalah komponen organik dengan bau yang agak aromatik. Ia mempunyai kesan penyelenggaraan yang baik pada limpa dan perut kita. Oleh itu, orang yang mempunyai limpa dan perut yang lemah mungkin ingin mencubanya pada waktu biasa. Makanan ringan pada beberapa brokoli untuk pemulihan pasti boleh membuat perut anda berasa sangat selesa. Sekiranya anda sering tidak berselera, anda juga boleh makan sedikit brokoli untuk meningkatkan selera makan anda.
  3. Pencegahan skurvi
    Skurvi agak biasa, yang disebabkan terutamanya oleh kekurangan vitamin C dalam badan, jadi sangat penting untuk menambah vitamin C, dan vitamin C yang kaya dengan brokoli sangat kaya, jadi dikatakan sering makan brokoli untuk mencegah dan merawatnya. Untuk skurvi, ia adalah pilihan yang ideal.
  4. Tingkatkan ingatan
    Jika ingatan anda sentiasa merosot, anda juga boleh makan sedikit brokoli untuk membuat pelarasan. Ini disebabkan terutamanya oleh vitamin asetilkolin dalam brokoli, yang boleh merangsang keseronokan otak dengan berkesan. Selalunya memakan beberapa brokoli untuk melambatkan penuaan juga mempunyai kesan yang unik.Rakan-rakan warga emas selalunya boleh memilih untuk makan brokoli, sayuran yang baik dalam kehidupan seharian mereka.
Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk brokoli

    serbuk brokoli

    Bahan mentah pukal serbuk brokoli KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk brokoli organik

    serbuk brokoli organik

    Bahan mentah pukal serbuk brokoli organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

berita berkaitan