berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Apakah ramuan sihat yang boleh menggantikan pewarna makanan semulajadi?

  • klik: 565
  • Tarikh: 2/19/2019 7:16:39 PM

Apakah alternatif yang sihat kepada pewarna makanan semula jadi?

Pewarna makanan adalah sejenis bahan tambahan makanan, yang digunakan oleh ramai orang untuk menggilap makanan, untuk meningkatkan imej dan selera makan orang; terdapat dua jenis pewarna makanan: pewarna makanan semulajadi dan tiruan. Pigmen yang diekstrak terus dari haiwan dan tumbuhan tisu secara amnya tidak berbahaya kepada manusia. Bolehkah anda menjamin bahawa pewarna makanan semulajadi yang dijual di luar mestilah sihat dan tidak berbahaya? Saya tidak tahu, tetapi saya tahu alternatif yang sihat kepada pewarna makanan semulajadi.

Ubi bit (merah)

Serbuk ubi bit kaya dengan asid folik dan zat besi Makan ia boleh mencegah anemia kekurangan zat besi Ubat ubi bit adalah ubat penting untuk merawat pelbagai penyakit darah dalam terapi tradisional kuno Kerap makan serbuk ubi bit untuk mencegah anemia dan mencegah Pelbagai gangguan darah.

Lobak merah (oren)

Menjus lobak merah kelihatan baik dan rasanya enak, tetapi tidak semua orang menyukai rasa lobak merah. Lebih baik jika anda menambah lebih banyak gula, dan anda mempunyai oren yang anda inginkan.

Labu (kuning)

Rasa labu sedap, manis sikit. Potong2 dan kukus dalam pengukus. Boleh rebus.. Bahan kuning asli.

Bayam (hijau)

Basuh bayam, masukkan ke dalam pengisar untuk kacau jus, dan akhir sekali tapis, jus bayam hijau akan ada, tetapi bayam itu sendiri mempunyai sedikit astringency. Begitu juga, selepas menambah sedikit gula, astringency bayam itu. boleh dikeluarkan.

Kentang Ungu (Ungu)

Kentang ungu secara semula jadi berwarna ungu. Kupas dan potong kecil, kukus dalam pengukus, kemudian gunakan garpu untuk memutarkannya menjadi puri kentang ungu. Warna ungunya sungguh cantik, dan dim sum yang dibuat lebih mengujakan.

Bagi warna lain yang diingini, anda juga boleh mencampurkannya melalui ton makanan di atas, contohnya: biru=ungu+hijau, kecerahan dan kegelapan ditentukan oleh jumlah yang anda gunakan, pulang ke rumah dan cuba.

Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk ubi bit

    serbuk ubi bit

    Bahan mentah pukal serbuk ubi bit KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk ubi bit organik

    serbuk ubi bit organik

    Bahan mentah pukal serbuk ubi bit organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk lobak merah

    serbuk lobak merah

    Bahan mentah pukal serbuk lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • butiran lobak merah

    butiran lobak merah

    Bahan mentah pukal butiran lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • hirisan lobak merah

    hirisan lobak merah

    Bahan mentah pukal hirisan lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk jus lobak merah

    serbuk jus lobak merah

    Bahan mentah pukal serbuk jus lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk labu

    serbuk labu

    Bahan mentah pukal serbuk labu KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk labu organik

    serbuk labu organik

    Bahan mentah pukal serbuk labu organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • butiran labu

    butiran labu

    Bahan mentah pukal butiran labu KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk bayam

    serbuk bayam

    Bahan mentah pukal serbuk bayam KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk bayam organik

    serbuk bayam organik

    Bahan mentah pukal serbuk bayam organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk jus bayam organik

    serbuk jus bayam organik

    Bahan mentah pukal serbuk jus bayam organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk jus bayam

    serbuk jus bayam

    Bahan mentah pukal serbuk jus bayam KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.