berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Keberkesanan dan peranan serbuk ubi bit

  • klik: 633
  • Tarikh: 2/20/2019 6:57:27 PM

Bahan mentah serbuk ubi bit adalah ubi bit, dan serbuk ubi bit boleh diperolehi selepas ubi bit dihancurkan pada suhu rendah. ubi bit adalah sayuran semulajadi dan mempunyai bermusim, tetapi keberkesanan dan fungsi serbuk ubi bit adalah serupa dengan ubi bit, jadi ubi bit serbuk ubi bit boleh menggantikan ubi bit, dan kemudian terutamanya memperkenalkan keberkesanan dan fungsi serbuk ubi bit.

  1. Memperbaiki anemia: Serbuk ubi bit kaya dengan asid folik dan zat besi. Makan ia boleh mencegah anemia kekurangan zat besi. Ubi bit adalah ubat penting untuk merawat pelbagai penyakit darah dalam terapi tradisional kuno. Makan serbuk ubi bit selalu untuk mencegah anemia dan mencegah pelbagai penyakit darah.
  2. Menurunkan tekanan darah dan mengurangkan lemak: Saponin yang terkandung dalam serbuk ubi bit boleh menggabungkan kolesterol usus menjadi bahan campuran yang tidak mudah diserap dan dibuang, yang boleh mengurangkan kandungan kolesterol dalam darah dan mencapai kesan menurunkan lipid darah Tujuan. Unsur magnesium dalam serbuk ubi bit sangat membantu untuk melembutkan saluran darah dan mencegah trombosis, dan boleh menurunkan tekanan darah dengan berkesan. Nutrien dengan kalium tinggi dan natrium rendah juga mempunyai kesan terapeutik yang jelas pada tekanan darah tinggi.
  3. Detoksifikasi dan julap: Serbuk ubi bit kaya dengan vitamin C dan selulosa. Vitamin C mempunyai fungsi mensteril dan anti-radang, menyahtoksik, dan menggalakkan metabolisme, manakala selulosa boleh mempercepatkan motilitas gastrousus dan menggalakkan penyingkiran buang toksin dalam perut Oleh itu, makan serbuk ubi bit boleh membantu penghadaman, memperbaiki sembelit, dan mencegah buasir.
  4. Menguatkan limpa dan perut: Serbuk ubi bit mengandungi faktor anti-ulser gastrik. Amalan perubatan telah membuktikan bahawa ramuan bermanfaat ini dapat menghilangkan air dalam perut dengan berkesan dan melegakan kembung perut. Selain itu, ubi bit adalah bahan yang leper , mempunyai kesan mencergaskan limpa dan perut, melicinkan qi dan diuresis.
  5. Tenaga tambahan: Semasa proses membuat serbuk ubi bit, kandungan nutrisi ubi bit tidak berubah dengan ketara, dan kandungan gula serta komposisi pemakanannya adalah serupa dengan ubi bit, jadi serbuk ubi bit masih mengandungi Karbohidrat yang boleh memberikan tenaga untuk badan manusia.Apabila anda lapar, minum secawan untuk memuaskan rasa lapar anda dan mengenyangkan rasa lapar anda dan menambah nutrisi anda.
  6. Pencegahan goiter: Serbuk ubi bit hanya boleh kaya dengan iodin, yang memainkan peranan penting dalam metabolisme manusia. Menambah iodin, mencegah goiter, dan mencegah serta merawat aterosklerosis.

Keberkesanan dan fungsi serbuk ubi bit

Keberkesanan dan fungsi serbuk ubi bit

Cara makan serbuk ubi bit

  1. Serbuk ubi bit boleh dibancuh dengan air suam, atau ditambah kepada susu soya, susu, madu dan minuman lain; sudah tentu, ia juga boleh dimakan dengan jus buah, bubur, sup, dan lain-lain; ia juga boleh ditambah kepada pastri, kek , dan penkek.

  2. Serbuk ubi bit tidak boleh dimakan terlalu banyak, bukan sahaja kerana kandungan gula yang tinggi, terdapat risiko kenaikan berat badan jika anda makan terlalu banyak, tetapi juga kerana serbuk ubi bit mengandungi pigmen semulajadi merah, jika anda makan terlalu banyak, ia akan menyebabkan air kencing merah; makan 3-4 kali seminggu Hanya sekali, kira-kira 15 gram setiap kali.

  3. Serbuk akar bit sesuai untuk orang pertengahan umur dan warga tua, wanita semasa mengandung dan menyusu; pesakit anemia, osteoporosis, imuniti rendah, kerap minum dan merokok, dan penyakit hati.
Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk ubi bit

    serbuk ubi bit

    Bahan mentah pukal serbuk ubi bit KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk ubi bit organik

    serbuk ubi bit organik

    Bahan mentah pukal serbuk ubi bit organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.