berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Kale adalah anugerah untuk kekurangan vitamin C

  • klik: 437
  • Tarikh: 2/21/2019 9:06:43 PM

Kale ialah sayuran ungu yang tumbuh subur dalam tanah beralkali yang kaya dengan kalsium. Daun kangkung adalah bulat, berwarna-warni seperti bunga, dan daunnya gemuk dan tebal, sama seperti bunga peony yang mekar penuh, jadi ia juga dipanggil peony daun. Kale kaya dengan vitamin dan merupakan sayuran yang baik untuk kekurangan vitamin.

Kale bukan sahaja mengandungi banyak vitamin A, C, dan B2, tetapi juga kaya dengan kalsium, zat besi dan kalium. Orang yang kekurangan nutrien ini boleh makan lebih banyak kangkung. Kandungan vitamin C dalam 100 gram daun muda mencapai 153.6-220 mg, yang setanding dengan brokoli dalam kubis. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, negara kita telah mengimport varieti yang boleh dimakan halus dari Eropah untuk ditanam, dan mereka telah memasuki meja orang ramai sebagai sayur-sayuran.

Kale ialah Injil kekurangan vitamin C

Kale adalah kebaikan untuk kekurangan vitamin C

Antaranya, kangkung mempunyai kandungan vitamin C yang paling tinggi. Ramai orang pertengahan umur dan warga emas mula mengalami osteoporosis apabila mereka mencapai usia tertentu, dan vitamin C, unsur penting untuk menggalakkan pertumbuhan tulang, kaya dengan kangkung. Osteoporosis dengan pertengahan -orang tua dan warga emas mempunyai kesan kuratif tertentu.Kandungan unsur surih selenium di dalamnya juga merupakan yang pertama di antara sayur-sayuran kobis.Ia mempunyai fungsi menghalang kanser sel.Ia mempunyai reputasi sebagai "sayur anti-kanser" dan merupakan pilihan pertama untuk terapi diet rakyat Tunggu sayur-sayuran.

Kale juga digunakan secara meluas dalam penggunaan harian. Biasanya kami menggunakannya sebagai hidangan sejuk. Makanan terutamanya kangkung berdaun hijau, iaitu sejenis sayuran berdaun hijau dengan khasiat yang menyeluruh. Lebih tiga kali ganda daripada kubis, ia adalah yang pertama sayuran pilihan untuk rawatan rabun malam kanak-kanak dan suplemen kalsium. Ia mengandungi kalori yang rendah dan merupakan makanan yang ideal untuk bina badan dan penurunan berat badan.

Vitamin C sentiasa dimakan dan diganti dalam badan setiap hari.Wanita,kanak-kanak dan warga emas lebih memerlukan vitamin.Oleh itu, mereka yang kekurangan vitamin ini boleh makan lebih banyak kangkung.Kangkung boleh dimakan dengan pelbagai cara.Ranggup dan lembut, dengan rasa segar, ia adalah gred teratas di kalangan sayur-sayuran. Ia bukan sahaja lazat untuk dimakan, tetapi juga sayur-sayuran penjagaan kesihatan yang sangat baik.

Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

berita berkaitan