berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Serbuk Lobak Merah Kegunaan: Meningkatkan imuniti, menambah vitamin A

  • klik: 461
  • Tarikh: 2/24/2019 6:09:54 PM

Nutrien utama dalam lobak merah ialah β-karotena, yang wujud dalam dinding sel lobak merah, dan dinding sel diperbuat daripada selulosa, yang tidak boleh dihadam secara langsung oleh tubuh manusia.Hanya dengan memotong, memasak dan mengunyah, dinding sel akan pecah, Hanya β-karotena yang boleh dikeluarkan, yang boleh benar-benar dihadam dan diserap oleh tubuh manusia. Mengekalkan nutrien seperti β-karotena utuh mempunyai hubungan yang baik dengan kaedah pemakanan dan memasak kita. Menurut ukuran, karotena yang terkandung dalam lobak merah adalah lebih daripada 30-40 kali lebih tinggi daripada lobak putih dan sayur-sayuran lain. Selepas karotena memasuki tubuh manusia, ia boleh ditukar menjadi vitamin A yang kaya di bawah tindakan beberapa enzim, dan kemudian diserap dan digunakan oleh badan, dengan itu menggantikan kekurangan vitamin A.

Penggunaan serbuk lobak merah: meningkatkan imuniti, menambah vitamin A

Penggunaan serbuk lobak merah: meningkatkan imuniti, menambah vitamin A

Vitamin A mempunyai fungsi menggalakkan pertumbuhan normal dan pembiakan badan, mengekalkan tisu epitelium, mencegah jangkitan saluran pernafasan, mengekalkan penglihatan normal, dan merawat rabun malam dan mata kering. Vitamin A semulajadi yang diubah daripada karotena mempunyai kesan yang lebih baik daripada ubat sintetik. Lobak merah boleh meningkatkan imuniti manusia, mempunyai kesan anti-kanser, dan boleh mengurangkan tindak balas kemoterapi pesakit kanser, dan mempunyai kesan perlindungan pada pelbagai organ. Wanita yang makan lobak merah boleh mengurangkan kejadian kanser ovari.

Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk lobak merah

    serbuk lobak merah

    Bahan mentah pukal serbuk lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • butiran lobak merah

    butiran lobak merah

    Bahan mentah pukal butiran lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • hirisan lobak merah

    hirisan lobak merah

    Bahan mentah pukal hirisan lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk jus lobak merah

    serbuk jus lobak merah

    Bahan mentah pukal serbuk jus lobak merah KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.