berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Nilai boleh dimakan serbuk spirulina

  • klik: 218
  • Tarikh: 4/14/2020 1:27:20 PM

Apakah Serbuk Spirulina?

Spirulina ialah tumbuhan aras rendah yang tergolong dalam keluarga Oscillatoriaceae. Diperbuat daripada spirulina segar yang dikeringkan dengan semburan dan disterilkan penapis. Spirulina yang telah ditapis tanpa menambah bahan lain mempunyai warna merah jambu licin dan warna hijau tua. Serbuk Spirulina mempunyai ciri-ciri protein tinggi, rendah lemak dan kolesterol rendah, dan merupakan makanan kesihatan yang sihat dan hijau. Sebagai makanan kesihatan yang menjimatkan kos, spirulina biasanya dijadikan tablet, kapsul dan serbuk untuk diambil oleh orang ramai. Ia bukan sahaja berkesan untuk pesakit yang menghidap penyakit gastrousus dan penyakit hati, tetapi juga kerana spirulina kaya dengan polisakarida alga, yang boleh membuat orang berasa kenyang dengan mudah, supaya mereka boleh menjalani diet untuk mencapai penurunan berat badan.

Serbuk Spirulina mempunyai kesan menurunkan berat badan, dan juga boleh memberikan nutrien yang diperlukan untuk tubuh manusia semasa proses penurunan berat badan, dan mengelakkan kekurangan zat makanan yang disebabkan oleh penurunan berat badan. Serbuk Spirulina adalah sejenis makanan kesihatan yang mempunyai banyak fungsi, jadi ia juga digemari ramai orang.

serbuk spirulina

Keberkesanan dan fungsi serbuk spirulina

Kesan utama serbuk spirulina adalah untuk mencegah dan menghalang "tiga tahap tinggi", yang masing-masing merujuk kepada tekanan darah tinggi, lemak darah tinggi dan gula darah tinggi. Sekarang mari kita lihat fungsi dan fungsi lain serbuk spirulina:

  1. Ia mempunyai kesan khas pada pesakit dengan penyakit gastrousus dan penyakit hati, kerana serbuk spirulina boleh meningkatkan fungsi gastrousus tubuh manusia.
  2. Serbuk spirulina kaya dengan selulosa, yang boleh menggalakkan penghadaman dan mencegah sembelit.
  3. Serbuk Spirulina kaya dengan karotena, yang mempunyai kesan khas untuk kecantikan dan penjagaan kulit.
  4. Kerana serbuk spirulina kaya dengan polisakarida, makan serbuk spirulina boleh membuat orang berasa mudah kenyang, kurang makan, dan mencapai kesan penurunan berat badan.

Nilai serbuk spirulina yang boleh dimakan

Serbuk spirulina umumnya diambil secara lisan.Spirulina kaya dengan vitamin dan mempunyai banyak manfaat kepada tubuh manusia. Sekarang mari kita lihat nilai serbuk spirulina yang boleh dimakan:

  1. Serbuk spirulina kaya dengan protein dan vitamin.
  2. Serbuk spirulina kaya dengan karotena.
  3. Serbuk spirulina mengandungi asid linolenik, yang bermanfaat untuk meningkatkan imuniti manusia.
  4. Serbuk spirulina mempunyai khasiat yang diperlukan oleh tubuh manusia.
Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk spirulina organik

    serbuk spirulina organik

    Bahan mentah pukal serbuk spirulina organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk spirulina

    serbuk spirulina

    Bahan mentah pukal serbuk spirulina KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

berita berkaitan