berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Apakah nilai pemakanan epal?

  • klik: 217
  • Tarikh: 4/16/2020 9:53:43 PM

Epal adalah buah yang sering dimakan orang ramai, dan ia dipanggil "raja buah". Tidak kira rasa atau nilai pemakanannya, ia adalah antara yang terbaik, dan ia sangat digemari oleh orang ramai dan sangat popular. Rasa masam manis sesuai untuk semua peringkat umur. Terdapat Fuji merah yang menyegarkan dan segar, buah ular merah yang kaya dan berpasir, dan pelbagai jenis epal dengan ciri tersendiri. Terdapat banyak jenis epal, membolehkan kita memilih rasa kegemaran kita dan menikmati kelazatan dunia. Selepas makan epal selama bertahun-tahun, saya ingin berkongsi dengan anda beberapa pengalaman.

Apple

  • Makan epal boleh membersihkan mulut anda dan melegakan kebimbangan.
    Kerana asid organik dan asid buah dalam epal boleh membunuh bakteria dalam mulut, melindungi gigi, dan mencegah penyakit mulut dan periodontitis. Di samping itu, aroma buah epal mempunyai kesan yang baik untuk mengurangkan kemurungan dan kebimbangan. Rakan menopaus boleh memakannya secara sederhana, dan ia akan mencapai hasil yang baik.
  • Makan epal boleh mencantikkan dan memutihkan kulit serta melambatkan penuaan.
    Epal mengandungi unsur surih seperti magnesium, besi, zink dan lain-lain, yang boleh menjadikan kulit berseri dan kemerah-merahan, memutih dan anjal.Oleh itu, makan epal dalam jangka masa yang lama akan menjadikan kulit mencapai kesan melambatkan penuaan. Epal juga mengandungi sejumlah serat kasar, yang boleh menggalakkan motilitas gastrousus dan juga memainkan peranan yang sangat baik dalam meningkatkan peredaran darah kulit.
  • Makan epal boleh mengelakkan tekanan darah tinggi dan penyakit jantung.
    Kerana epal mengandungi kalium, kalium boleh bergabung dengan garam natrium dalam badan, supaya tubuh manusia mempunyai kesan keseimbangan elektrolit pada garam, dan mencapai tujuan menurunkan tekanan darah. Epal juga boleh mengurangkan kandungan kolesterol jahat dalam tubuh manusia dan melarutkan bekuan darah, jadi makan 1-2 biji epal sehari dapat mengelakkan penyakit darah tinggi dan jantung.
  • Makan epal boleh mengelakkan sembelit, menenangkan fikiran dan tidur lena.
    Memasak epal dan lobak merah bersama-sama boleh meningkatkan ketidakharmonian gastrousus dan melancarkan usus, sekali gus menyelesaikan masalah sembelit. Epal bersifat manis dan sejuk dan mempunyai kesan menyuburkan otak, menyuburkan darah, tidur dan meremajakan minda, dan mempunyai kesan tertentu untuk memperbaiki tidur.
  • Makan epal boleh menambah darah dan menurunkan berat badan.
    Oleh kerana zat besi dalam epal boleh diserap sepenuhnya dalam keadaan berasid dan vitamin C, epal mempunyai kesan pencegahan tertentu terhadap anemia kekurangan zat besi. Epal mengandungi pelbagai asid amino dan mineral lain yang diperlukan oleh tubuh manusia.Makan epal adalah makanan penurunan berat badan yang baik.
  • Makan epal boleh mencegah penyakit Alzheimer.
    Berbanding dengan buah-buahan lain, epal mengandungi lebih banyak kuersetin dan vitamin C, dan mempunyai kapasiti antioksidan yang lebih kuat untuk sel-sel otak.Oleh itu, epal adalah pilihan terbaik untuk pesakit Alzheimer dan penyakit Parkinson.
  • Makan epal boleh menguatkan tulang dan meningkatkan imuniti.
    Unsur mineral boron dan mangan yang terkandung dalam epal boleh meningkatkan kepekatan estrogen dan sebatian lain dalam darah manusia. Ia boleh mengurangkan dan menghalang kehilangan kalsium dalam tubuh manusia, seterusnya menguatkan tulang manusia. Ia juga boleh merangsang antibodi, meningkatkan daya tahan penyakit, dan meningkatkan imuniti.
Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk epal

    serbuk epal

    Bahan mentah pukal serbuk epal KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk epal organik

    serbuk epal organik

    Bahan mentah pukal serbuk epal organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • serbuk jus epal organik

    serbuk jus epal organik

    Bahan mentah pukal serbuk jus epal organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

  • epal yang dihiris

    epal yang dihiris

    Bahan mentah pukal epal yang dihiris KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

berita berkaitan