berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Nilai pemakanan buah markisa

  • klik: 273
  • Tarikh: 4/26/2020 8:29:02 PM

Buah markisa kaya dengan asid amino, multivitamin, karotenoid, superoxide dismutase (SOD), selenium dan pelbagai unsur surih yang diperlukan oleh tubuh manusia. Buah markisa kaya dengan protein, lemak, gula, vitamin, kalsium, fosforus, zat besi, kalium, dan enzim SOD. Ia juga dikenali sebagai raja VC dalam buah-buahan. Ia mempunyai rasa yang unik (bijinya rangup dan lazat, dan kaya dengan nutrisi).

passion fruit

  1. Mengikut ramalan saintifik, markisa kaya dengan vitamin C semulajadi. Setiap 100 gram jus buah mengandungi 34.6 mg vitamin C. Ia juga kaya dengan vitamin A, B1, B2, dan lain-lain. Selain itu, ia juga kaya dengan kalsium. , fosforus, besi dan Pelbagai asid amino dan bahan lain dan unsur surih.
  2. Buah markisa kaya dengan asid organik, niasin, asid amino, asid linoleik, mineral, β-karotena, likopena, serat makanan larut, alkaloid, flavonoid dan lebih daripada 160 jenis bahan berfaedah yang diperlukan untuk tubuh manusia. Makanan semula jadi dengan nilai tinggi .
  3. Buah markisa mengandungi asid buah dan serat yang boleh dimakan, yang bertindak pada sistem pencernaan dan mempunyai kesan yang baik terhadap kehilangan selera makan, kembung perut, dan sembelit.
  4. Buah markisa mengandungi vitamin E dan likopena, dan kesannya terhadap sistem pembiakan tidak boleh dipandang remeh. Selepas memakannya, ramai orang pertengahan umur dan warga tua yang kerap membuang air kecil pada waktu malam merasakan bahawa bilangan kali mereka bangun pada waktu malam berkurangan dengan ketara. Oleh itu, buah markisa dikatakan menyuburkan yin dan menyuburkan buah pinggang.
  5. Terdapat 165 sebatian dalam jus markisa yang membentuk aroma istimewa. Pengambilan markisa secara tetap mempunyai fungsi menyegarkan minda, menyuburkan kulit, menggalakkan cecair badan dan menghilangkan dahaga, membantu penghadaman, mengurangkan kahak dan melegakan batuk, melegakan sembelit, melancarkan peredaran darah dan menguatkan badan, meningkatkan fungsi imun manusia, menyuburkan yin dan menguatkan buah pinggang, menghilangkan keletihan, menurunkan tekanan darah dan lemak, melambatkan penuaan, anti-radang Keberkesanan tekanan darah tinggi. Akar, batang dan daun passionflower mempunyai kesan anti-radang, melegakan kesakitan, menurunkan lemak dan menurunkan tekanan darah.
Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk buah markisa organik

    serbuk buah markisa organik

    Bahan mentah pukal serbuk buah markisa organik KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.

berita berkaitan