berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Prospek Menarik Serbuk Buah dan Sayuran

  • klik: 475
  • Tarikh: 3/28/2018 2:10:56 PM

Prospek serbuk buah dan sayur yang menarik

Buah-buahan dan sayur-sayuran bukan sahaja lazat, tetapi juga kaya dengan vitamin dan elemen yang diperlukan oleh tubuh manusia.Ia sesuai untuk semua peringkat umur. Produk buah-buahan dan sayur-sayuran mempunyai kandungan air yang tinggi dan mudah reput.Pada masa ini, kadar kehilangan buah-buahan dan sayur-sayuran segar di negara saya mencecah 30% untuk buah-buahan dan 40%-50% untuk sayur-sayuran, manakala kadar kerugian di negara maju adalah kurang daripada 7%.Pada masa ini, jumlah keseluruhan produk buah-buahan dan sayur-sayuran di negara saya menduduki tempat pertama di dunia Satu, tetapi jumlah pemprosesan adalah kurang daripada 10% daripada jumlah keseluruhan negara. Oleh kerana bermusim yang kuat dan kedaerahan produk buah-buahan dan sayur-sayuran, tempoh penuaian dan pasaran adalah pendek dan tertumpu, membentuk musim puncak dan luar musim yang jelas; di samping itu, jika sebilangan besar produk buah-buahan dan sayur-sayuran yang berair dan berkhasiat tidak dijual, disimpan dan diproses tepat pada masanya, akan ada tunggakan , Pengecutan atau bahkan kemerosotan dan reput, mengakibatkan kerugian ekonomi. Pada masa ini, buah-buahan yang boleh dimakan terutamanya dimakan segar, dan kaedah pemprosesan tradisional telah diikuti, seperti pengetinan, buah-buahan yang diawet, jus buah-buahan, dan lain-lain, yang sukar untuk memenuhi permintaan pengguna dan meningkatkan kecekapan. Oleh itu, adalah penting untuk dibangunkan. produk buah-buahan dan sayur-sayuran baharu untuk memenuhi permintaan pasaran.

Untuk dapat memakan semua jenis buah-buahan dan sayur-sayuran sepanjang tahun, menjadikannya pelbagai produk buah-buahan dan sayur-sayuran telah menjadi tumpuan di negara maju di dunia. Pemprosesan terus buah-buahan dan sayur-sayuran segar menjadi serbuk sayuran adalah kaedah pemprosesan yang muncul sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Ia telah muncul dengan keperluan kemajuan industri moden dengan kewujudan bahannya yang unik, menunjukkan kelebihan uniknya: memproses buah-buahan dan sayur-sayuran segar menjadi serbuk sayuran , Kandungan lembapannya lebih rendah daripada 6%, yang mengurangkan kehilangan yang disebabkan oleh pereputan, dan kandungan lembapannya yang rendah mencapai tahap yang mikroorganisma tidak dapat menggunakannya, dan aktiviti enzim yang terkandung juga dihalang, yang boleh mengurangkan kos penyimpanan, pengangkutan, pembungkusan, dll.; Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran mempunyai keperluan yang rendah pada bahan mentah, terutamanya kulit yang boleh dimakan dan teras boleh digunakan, yang meluaskan julat penggunaan bahan mentah buah-buahan dan sayur-sayuran; serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran mempunyai ciri-ciri penyimpanan dan penggunaan yang mudah, kebolehlarasan yang kuat dan pemakanan yang kaya. Ia mengekalkan rasa pemakanan buah-buahan dan sayur-sayuran asli dan bahan-bahan pemakanan kulit dan teras buah-buahan dan sayur-sayuran, tanpa menambah sebarang bahan tambahan dan pigmen. Ia telah digunakan sebagai bahan untuk memproses makanan lain, dan telah menjadi produk pemprosesan mendalam berkhasiat yang baik.

Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk sayur campur

    serbuk sayur campur

    Bahan mentah pukal serbuk sayur campur KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.