berita KangMed

Serbuk Buah dan Sayuran-Pemprosesan Makanan Berita Bahan Mentah

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran asli berasal daripada pengeluar bahan makanan Konmed

Nilai pembangunan dan penggunaan serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran

  • klik: 406
  • Tarikh: 3/28/2018 2:16:43 PM

Nilai pembangunan dan penggunaan serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran boleh digunakan untuk pelbagai bidang pemprosesan makanan, yang membantu meningkatkan kandungan pemakanan produk, meningkatkan warna dan rasa produk, dan memperkayakan kepelbagaian produk, dan lain-lain. Ia boleh digunakan terutamanya untuk : produk pasta, seperti menambah serbuk lobak pada mi untuk memproses mi lobak merah; makanan kembung, seperti serbuk tomato sebagai perasa untuk makanan kembung; produk daging, seperti menambah serbuk sayuran kepada sosej ham; produk tenusu, seperti menambah pelbagai buah dan serbuk sayur-sayuran kepada produk susu; produk gula-gula, seperti menambah pelbagai serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran kepada produk susu; Tambah serbuk epal dan serbuk rumput semasa pemprosesan; produk bakar, seperti menambah serbuk bawang hijau dan serbuk tomato pada pemprosesan biskut.

Menggunakan serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran untuk membuat minuman tidak menjejaskan rasa buah-buahan dan sayur-sayuran segar; serbuk buah-buahan boleh dijadikan wain buah-buahan dan cuka buah-buahan melalui penapaian, pengadunan dan penapisan. Gula-gula, kek, biskut, roti dan banyak makanan lain boleh ditambah dalam bahagian tertentu serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran dalam proses pengeluaran, yang boleh meningkatkan struktur pemakanan produk dan menjadikan produk lebih baik dalam warna, aroma dan rasa.

Serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi pigmen, pektin, tanin dan bahan-bahan lain, dan beberapa buah-buahan dan sayur-sayuran tertentu juga mengandungi bahan-bahan perubatan, yang daripadanya produk sampingan yang berharga boleh diekstrak melalui laluan biokimia. Jus buah-buahan dan sayur-sayuran kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral. Selepas rawatan yang betul, siklodekstrin dan bahan lain ditambah untuk membenamkan dan melindungi kebanyakan nutrien dalam jus buah-buahan dan sayur-sayuran dengan berkesan. Pada masa yang sama, beberapa nutrien diperkuatkan dan kemudian dihomogenkan. , dan dapatkan serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran yang berkhasiat melalui pengeringan beku vakum. Menambah serbuk buah-buahan dan sayur-sayuran pada makanan bayi dan orang tua boleh menambah vitamin dan serat makanan untuk mengimbangi diet.

Serbuk Jus Bit Organik Premium 4% Nitrat
Produk baru - Serbuk Jus Bit Organik 4% Nitrates
FruiVeg® Serbuk Buah-buahan dan Sayur-sayuran Pracampuran Premium
Produk yang Disyorkan - FruiVeg® Serbuk Buah dan Sayur Pracampuran

Produk Berkaitan

  • serbuk sayur campur

    serbuk sayur campur

    Bahan mentah pukal serbuk sayur campur KangMed adalah semulajadi, tanpa perisa kimia, pigmen dan bahan tambahan lain. Ia adalah bahan mentah pemprosesan makanan berkualiti tinggi.